zaterdag 31 oktober 2009

Een nieuwe naam

Goede morgen!

Ik loop nu twee maanden stage bij Brandwriters en in die tijd heb ik veel meer inzicht gekregen in wat ik allemaal leuk vind. Ik had altijd al een grote interesse in computers, internet en nieuwe technieken. Omdat Gonne Schrijft nogal gericht is op schrijven (joh echt waar?) en ik dat niet wilde veranderen, heb ik een nieuw blog aangemaakt. Ik presenteer Alles Yoghurt!
Misschien komt het wat uit de lucht vallen als een zure regen, maar ik zal het verklaren. Afgelopen jaar was de 'alles yoghurt' kreet een beetje in mijn taalgebruik naar binnen geslopen. Daarmee ook trui trui en pistache koltrui, maar dat terzijde. Alles yoghurt is te vergelijken met 'het komt allemaal wel goed' en staat grofweg voor 'een beetje zuur, maar erg lekker'. Dit staat eigenlijk voor het hele leven en daarom vond ik het een mooie titel+naam voor mijn toekomstige werk.
Dit blog zal blijven bestaan en zal gevuld worden met nieuwe teksten en leuke woordbouwsels. Op Alles Yoghurt zal al mijn werk komen. Fotografie, design en alle dingen die ik tegen kom of zin heb om te posten.
Nu zijn de ideeën nog enthousiast en vol goede moed, hoe het werkelijk zal gaan verlopen kan alleen de tijd ons vertellen.
Groetsels!
en tot een ander moment

Geen opmerkingen:

Een reactie posten